מטבחים בהתאמה אישית

המטבח הוא ללא ספק החלל המרכזי בכל הבית. הוא הלב הפועם, המקום אליו בני הבית הולכים מספר פעמים ביום והוא גם המקום שעושה שמח לאנשים רבים, בין אם הם אוהבים יותר לבשל או רק לאכול 😉 המטבח צריך להיות חלל פונקציונאלי מאוד ובהתאם לגודל ומבנה הבית ניתן יהיה להתאים את עיצוב המטבח בהתאם לצרכים של כל משפחה ורצונותיה. המטבח צריך לכלול שטחי אחסון רבים, כאשר אלה צריכים להיפתח ולהיסגר בצורה נוחה, מהירה ובטוחה. כמו כן צריך לעצב את המטבח בהתאמה מושלמת למקרר, לכיריים, לתנור ולאבזור הנוסף שאנו רוצים לשלב. קיסר מטבחים מתמחה בייצור, בנייה והתקנה של מבטחים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

להגשים את החלום הקולינרי הפרטי שלכם:

איך נראה מטבח החלומות שלכם? נסו לדמיין את עצמכם עומדים במטבח שלכם, שוטפים את הירקות, מסדרים את קרש החיתוך והסכינים כמו חיילים, מקפיצים את חומרי הגלם במחבת הרותחת תוך כדי שאתם שומעים את רעשי הטיגון התוססים… דמיינו כיצד אתם זורקים תבלינים במגוון צבעי הקשת, ריחות וטעמים ומכינים את התבשילים המושלמים לאנשים היקרים לכם. כיצד נראה מטבח החלומות שלכם? האם מדובר במטבח בסגנון כפרי? מטבח מעץ מלא? אולי אתם מתחברים דווקא למטבחים מודרניים חכמים? מהם הצבעים הבולטים במטבח שלכם? לבן? שחור? אפור? או דווקא גוון החום הטבעי של העץ? אולי דווקא צבע אחר? בקיסר מטבחים ישמחו להגשים את החלום שלכם בדיוק לפי הצרכים והרצונות שלכם!

עיצוב המטבח המתאים ביותר עבורכם:

עיצוב המטבח צריך להתאים לכם הן מבחינת הצבעים, הן מבחינת המידוף והריהוט והן מבחינת מכשירי החשמל ואלמנטים נוספים המשתלבים במטבח. בין אם אתם מתכננים את המטבח עם הנציג המקצועי של קיסר מטבחים ובין אם אתם עושים זאת עם מעצב/ת פנים מטעמכם העוזר/ת לכם לתכנן גם את יתר הבית שלכם חשוב לדמיין כיצד החיים שלכם הולכים להיראות במטבח הזה. האם יהיה לכם נוח לבשל בו? לעמוד בו? לאכול בו? האם משטח העבודה מספיק גדול עבורכם? היכן תשימו את הכלים? את הסירים? את התבלינים? כמה כלי עבודה הולכים להיות לכם? האם הגישה לכל דבר תהיה מספיק נוחה לכם? ועוד.

היתרונות של קיסר מטבחים:

ניסיון רב של מעל 50 שנים בתחום. נגריה מקצועית, דור רביעי, עם ניסיון רב שנים ומוניטין גדול מאוד בתחום.

מטבחים איכותיים ויוקרתיים עם חומרי גלם ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

בניית מטבחים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

אחראיות מלאה על העבודה.

לפרטים נוספים והתייעצות עם הצוות המקצועי שלנו אנא צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!