המשרד של העסק הוא האזור המרכזי של כל עסק. הוא האזור שבו עובדים המנהלים, העובדים ולעתים (בהתאם לסוג העסק) מארחים בו גם לקוחות ושותפים פוטנציאליים. מלבד העובדה שהמשרד צריך להיות נקי ומסודר הרי שגם העיצוב שלו, הריהוט וכל דבר בו למעשה הוא חלק מהמיתוג השלם של העסק. כל רהיט ופריט במשרד עשויים להשפיע במידה מסוימת על התחושות והרגשות של העובדים והלקוחות במקום, על ביצועי העובדים בפועל, על סדר העבודה ונוחות השימוש במשרד ועל הרושם הראשוני שנוצר אצל הלקוחות.
האם לקנות ציוד מוכן מהחנות או להזמין במיוחד מנגריה?
כאשר אנו באים לתכנן את הריהוט במשרד שלנו אנו צריכים לקחת בחשבון את נוחות השימוש במשרד, התאמה לעיצוב (הן מבחינת צבעים, הן מבחינת חומרי הגלם והן מבחינת מבנה) ורוצים להתאים את הריהוט למה שאנו רוצים לשדר. לדוגמה: משרדי עורכי דין ישדרו יוקרה ולכן תראו כורסאות מעור, כיסאות מנהלים יקרים ושולחנות עץ מלא מסיביים ויקרים. כאן גם עולה השאלה האם כדאי לקנות ריהוט וציוד מוכן מחנות? או אולי להזמין ריהוט למשרד בהתאמה אישית מנגריה מקצועית? להלן כמה פרמטרים שצריך להתחשב בהם:
- מחיר – המחיר יכול להיות יקר יותר או זול יותר בהזמנת ריהוט בהתאמה אישית למשרד. זה תלוי בהיקף העבודה הנדרש, כמות הריהוט, סוג חומרי הגלם, הדרישות והצרכים של הלקוח ועוד.
- ניצול מקסימלי של המשרד – בהזמנת ריהוט בהתאמה אישית ניתן לנצל היטב את שטח המשרד. אם לדוגמה הקיר עליו אמורים לשבת טלפני המכירות במשרד הוא באורך 3.80 מטר אז במידה ותקנו למשל שולחנות מוכנים ברוחב של מטר לא תצליחו להכניס יותר מ3 שולחנות עם מרווח ביניהם. לעומת זאת הזמנה מנגריה תאפשר לכם לייצר שולחן לאורך כל הקיר עם מחיצות בהפרשים של 50-60 ס"מ לבחירתכם ובהתאם לכך יצירת פי 2 או יותר עמדות עבודה!
- עיצוב בהתאמה אישית – כמובן שאין תחליף להתאמה אישית של הריהוט שצריך למשרד. כמה פעמים קרה לכם שחיפשתם רהיט מסוים (לא בהכרח למשרד) ואמרתם לעצמכם "אם הוא רק היה כך וכך… הוא היה מושלם בשבילי!" אז ריהוט בהתאמה אישית תאפשר לכם ליצור את הרהיטים המושלמים עבורכם!
- ייחודיות – יצירת רהיטים ייחודיים לא רק להתאמה לצרכים שלכם אלא גם ליצירת שפה מיתוגית ייחודית.
- אחידות – בניית אחידות בין הריהוט ושטחי המידוף והאחסון במשרד.